14 Nisan 2018 Cumartesi

BUGÜN BİZE KİM GELDİ

Çok, çok tatlı bir canım arkadaşım, Nazlıcanım, sayesinde daha geçen seneye kadar tanımadığım ve ne büyük bir kayıp olduğunun da farkında olmadığım Sezgin Kaymaz kitaplarıyla tanıştım. İlk okuduğum kitabı, yine kitap günü sayesinde, Uzun Harmanlar’da Bir Öğle Vakti’ydi. Anlatımı çok güzel ve inanılmaz akıcı bir o kadar da şaşırtıcı bir kitaptı, anlamadan bitiverdi. Sonrasında Lucky’yi okudum ve tabi aynı duyguları tekrar yaşadım. Kısa hikayelerinden oluşan “Bugün Bize Kim Geldi”yi de elinize almanızla bırakmanız bir oluyor çünkü diğerleri gibi anlatım sürükleyici ve tiryakilik yaratan cinsten; anlamadan bitiriyorsunuz. İnsanın canı kitap okumak istiyor mesela ama herhangi bir kitabı değil de Sezgin Kaymaz’ın bir kitabını. Herhalde her yaştan, farklı tür seven pek çok kişinin orta noktada buluşup seveceği bir yazar diye düşünüyorum. Hatta okumayı sevmeyenlerin de seveceği bir yazar diye düşünüyorum, düşünün yani o derece ve bugünkü yazımı Sezgin Kaymaz kitapları önererek noktalıyorum. Herkese iyi okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder