12 Nisan 2018 Perşembe

LONTANO, KONGO'YA AĞIT, GRANGE VE SAİRE

Polisiye sevenler için Grange’in yeri bambaşkadır. Tamam, zaman zaman çok kötü yazdığı da olmuyor değil ama gene de alanında vazgeçilmez olduğu kesin. O yüzden geçen yaz – ya da bir önceki yaz , zaman o kadar hızlı geçiyor ki insan şaşırıyor- kitabının çıkacağını görünce –Lontano- pek bir sevindim, hemen hemen evde bir bayram havası! Çıktığı gibi aldım veee… grange beni pişman etmedi. Yine zaman zaman gereksizce uzattığı yerler olsa da muhteşem bir kitaptı, ben beş yıldız verdim. Ucunu da açık bırakmıştı sonunda ama devam kitapları yazmayı pek tercih etmediği için ikincisini –Kongo’ya Ağıt- pek beklemiyordum, tabi çıkacağını görünce evde yine bir bayram havası, çoşkulu haller, kutlamalar vs. hem Grange’ın kitabı hem de Lontano’nun devam kitabı; yani sevdiğim iki durum bir arada. Çok heyecanlandım; fakat gelin görün ki zalim kader ağız tadıyla okumayı nasip etmedi, tam o sırada hastaneye yatmak zorunda kaldım, eh hastane ortamı malum ekmek elden su gölden, ver yiyeyim ört yatayım derken çıkasım da gelmedi; dolayısıyla kitabı orda okumak zorunda kaldım! E, o ortamda da tabi çok da konsantre olamadım ama okumayı da bırakamadım; bitirmesine bitirdim ama ilk kitaptan aldığım tadı pek alamadım. Muhtemelen hastanede olmamın da etkisi vardı ama tabi gene de güzel kitaptı. Grange sonuçta. Grange seven, polisiye seven, okumayı seven herkese tavsiye ediyor ve iyi okumalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder